Požadavek se zpracovává

Zimní pneumatiky,letní pneumatiky, plechové disky,Alu kola - Pneuheli

Nákupní košík
Počet položek: 0 ks
Cena v Kč: 0 Kč
Cena v EUR: 0 €
Zobrazit nákupní košík »

Hledání dle parametrů

VÁŠ PRODEJCE:

Vaše dotazy a objednávky vyřizujeme v pracovní dny od 8 do 17 hod.

 

Vážený zákazníku,
dovolujeme si Vás požádat o vyplnění recenze našeho internetového obchodu. Formulář k vyplnění této recenze automaticky dorazí na Váš mail 10 dní od objednání zboží. Pokud máte mailovou schránku u seznam.cz, tak tento mail nebude doručen ve složce doručené ale ve složce Hromadné.

Děkujeme za Váš nákup a těšíme se na Vaše názory a hodnocení.

 

E-mail: pneuheli@email.cz

Rychlý kontakt

Provozovatel

Petr Helis

U BAŽANTNICE 1826
KARVINÁ 735 06
Czech Republic

IČ: 04841280
DIČ: CZ04841280

Hlavní tel.: +420 777 255 147
E-mail: pneuheli@email.cz

Pneu Servis

U BAŽANTNICE 1826
KARVINÁ 735 06

Novinky,zajímavosti

První test pneu léto 2016

 vítězem testu je Pirelli P7 Cinturato Blue

 

Autobild již tradičně vzal 50 modelů pneumatik, tentokrát v rozměru 205/55 R16 a otestoval jejich brzdnou dráhu na suchu i mokru. Na mokru se testovalo z rychlosti 80km/h, na suchu ze 100km/h. Autobild nedoporučuje použití posledních 10, prvních 15 pak vezme do druhého kola, kde je pečlivě otestuje. Celkem překvapivé je dobré umístění novinek od Hankooku a Semperitu, které obsadili druhé a třetí místo. Jsme poroto zvědavi na podrobnější testování.

 

Zde prvních 15 umístění:

 

Názevbrzdná dráha sucho (m)brzdná dráha mokro (m)místo 
Pirelli P7 Cinturato Blue 34,8 27 1.  
Hankook Ventus Prime 3 34,6 27,9 2.  
Semperit Speed-Life 2 35,7 28,4 3.  
Uniroyal Rainsport 3 35,9 28,7 4.  
Goodyear Efficient Grip Performance 36,1 28,8 5.  
Dunlop Sport BluResponse 35,7 29,5 6.  
Fulda EcoControl HP 36,4 28,8 7.  
Bridgestone Turanza T001 36,6 28,7 8.  
Continental ContiPremiumContact 5 34,7 30,6 9.  
Michelin Primacy 3 36,8 29,3 10.  
Vredestein Sportrac 5 37,1 29,6 11.  
Nexen N blue HD plus 35,7 31,1 12.  
Yokohama Bluearth AE-50 36,4 30,5 13.  
Nokian Line 37,9 29,1 14.  
Falken ZIEX ZE914 EcoRun 37,4 29,8 15.  


 


Novinky pneu-léto 2016


Continental představil Sport Contact 6

novou pneumatiku pro výkonné a sportovní vozy

 

Continental SportContact 6

Continental se podobně jako další přední výrobci pneu zaměřil na segment Ultra High Performance pneumatik, které se v Evropě a Severní Americe těší čím dál tím větší obliby. Sport Contact 6 je tak jednou z dalších letošních modelů svého typu, který aspiruje na přední umístění v renomovaných testech.

Moderní směs Black Chili pro bezpečnou jízdu při vysokých rychlostech

Pro co největší stabilitu vlastností pneumatiky byla mírně optimalizována osvědčená inovativní směs Black Chili. Ta nejenže si zachovává optimální pružnost i při vysokém zahřívání, ale také díky vysokému obsahu siliky a nově upraveným sloučeninám poskytuje maximální možnou přilnavost na mokré, i suché vozovce.

Nový materiál Aralon 350 pro spolehlivý výkon i při maximálních rychlostech

Continental Sport Contact 6 je pneumatika uzpůsobená pro rychlosti do 350 km/h, pro spolehlivé vlastnosti pneumatiky bylo proto třeba vyvinout novou technologii Aralon 350. Ta spočívá v unikátním syntetickém vláknu z příze ze silného aramidu a ohebného nylonu. Tato vlákna jsou poté vtkána do pryže pod běhounem pneumatiky, a zajišťují tím stabilní obrys pneumatiky i při velice vysokých rychlostech.

Optimalizovaná konstrukce, nový asymetrický dezén i systém podpory bloků pro efektivní přenos energie

Další změny oproti předchozímu modelu jsou patrné i na konstrukci a dezénu pneumatiky. Nově byly použity tři typy pryže – vnitřek, vnějšek a centrální část pneumatiky jsou tak vyrobeny z navzájem různých směsí tak, aby ona konkrétní směs pryže co nejlépe podporovala přenos energie.

Continental Sport Contact 6 hned na první pohled zaujme třemi až čtyřmi (v závislosti na rozměrech pneu) výraznými středovými žebry, které jsou optimalizovány pro efektivní přenos energie. Podobně jako u dalších sportovních pneumatik je i v tomto případě dezén asymetrický. Velice zajímavý je také systém poměrně masivních bloků, které jsou rozmístěny podél drážek vycházejících ze středových žeber. Tato konstrukce napomáhá vzájemnému podepírání se během agresivní jízdy v zatáčkách, a pneumatika je díky tomu stabilní i v těchto krajních situacích.

Continental míří na majitele větších a výkonných vozů

Nový model Continentalu je nyní k dispozici v 41 rozměrech v rozpětí ráfků od 19 do 23 palců. Primárně je tak určen pro vozy vyšší třídy typu Audi R8, Mercedes AMG či Porsche 911, které docení vysoký potenciál pneumatiky.


 

Michelin představil nástupce dezénu Pilot Sport 3

 Čtvrtá generace této vysoce výkonné UHP pneumatiky se sportovním charakterem.

Michelin Pilot Sport 4

Nový dezén zase tak nic moc převratného nenabídne, už jen proto, že dezénu Pilot Sport 3 nebylo co vytknout. My jen pevně doufáme, že nový dezén nebude mít zase o něco nižší kilometrovou výdrž jako v případě dezénu Primacy 3 vůči svému předchůdci.

Nový dezén má v každém případě poupravený dezén v rámci současných trendů. Nechybí tak klopené kraje dezénových bloků.

Zcela nová je směs pneumatiky, která je kombinací pryže s funkčními elastomery a silikou a pneumatika má zároveň širší odvodové drážky než předchůdce pro vyšší a rychlejší odvod vody.

Zcela nová je ale konstrukce, hybridní aramidovo-nylonový pás přenáší okamžitě a přesně pokyny řízení na silnici, což zajišťuje přesnější odezvu řízení k pneumatice.

Dezén díky své pružnosti tak lépe kopíruje vozovku a nerovnosti, čímž je zajištěná maximální přilnavost na každém typu povrchu a nerovnosti, tak jen doufejme, že tato funkce nesníží zásadně jízdní komfort, protože díky měkčí konstrukci bude pneumatika přenášet více rázů do patky pneumatiky a ta dále do vozidla. Jinak je ale Michelin Pilot Sport 4 velmi vydařenou novinkou.

 

Nokian iLine

 Finská společnost Nokian dokončila pro letošní rok obměnu svých dezénů na řadu "Line".

Nokian iLine

Posledním dezénem ze "starých" dezénů byl dezén Nokian i3, který byl určen pro malé kompakty a rodinné vozy a vyráběl se 7 let.

Nový dezén nese název Nokian iLine.

Jeho hlavní devizou je vysoký kilometrový proběh a výdrž, výborné vlastnosti na mokré vozovce a vysoký jízdní komfort.

Dezén iLine si od dezénu Line převzal spoustu technologií, jako jsou leštěné hlavní drážky pro rychlý odvod vody a samozřejmostí je i technologie golfového míčku pro tichou jízdu, jako u ostatních nokianů.

Novinkou jsou pro zabránění aquaplaningu na vnitřních a vnějších ramenech tzv. Venturiho drážky, tím se budeme podrobně zabývat v recenzi.

U pneumatiky je zcela nová směs s příměsí oxidu křemičitého. Pneumatika se bude vyrábět od 13 do 15 palcových velikostí + v rozměru 205/55 R16 91H, bude dosahovat výborných hodnot valivého odporu C a přilnavosti na mokru C, čehož prakticky žádná pneumatika u malých rozměrů u žádného výrobce komplexně zatím nedosáhla.

Dle našeho názoru je to nejlepší pneumatika v poměru cena/výkon pro běžné uživatele a řidiče, kteří chtějí kvalitní a bezpečnou pneumatiku.

 

Goodyear představil novou UHP pneumatiku Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3.

 

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Nová pneumatika má už na první pohled hladší dezén s širším vnějším ramenem, které má daleko širší bloky a užší drážky než předchůdce. To má zajišťovat lepší jízdní stabilitu při průjezdu v zatáčkách.

Zcela novou technologií je tzv. Grip Booster Technology, což je optimalizovaná směs kaučuku s větší přilnavostí.

V reálu to podle dostupných materiálů znamená, že pryž na bloku pneumatiky bude zjednodušeně řečeno více kopírovat nerovnosti na vozovce a tím pádem bude vyšší styčná plocha, což samozřejmě pomůže lepší brzdným vlastnostem na mokru a přilnavosti na suchu.

Další novinkou je konstrukce pneumatiky. Má pěvnější a lehčí konstrukci, která přináší zlepšení v ovládatelnosti, zatáčení, opotřebení a spotřebě PHM. Je zde zcela nový typ kordů vícevrstvé konstrukce, tzv. UHP CoolCushionLayer, což je chladící vrstva pod běhounem, aby se molekuly směsi při velké zatížení a teple nerozpadali, tak se pneumatika tímto chladí. Tvar běhounu je zároveň na krajích daleko více zaoblený.

To už z našeho pohledu u takto sportovně laděné pneumatiky tak dobré není, protože to snižuje životnost, ale pneumatika má tím pádem o 11% nižší valivý odpor vůči svým konkurentům.

 

Dunlop představil nový dezén Dunlop Sport Maxx RT 2.

 Nástupce dezénu, který se pyšnil technologiemi z motorsportu.


Dunlop Sport Maxx RT 2

Což dezén to byl špičkový, akorát ve větších rozměrech od 18 palců dál poněkud rychleji odcházel než je zdrávo.

Nový dezén je po vzoru Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 také jemnější a má daleko větší poměr pryže vůči drážkám. Nový dezén má daleko širší vnější rameno pro lepší stabilitu v zatáčkách a přesnější jízdu. pneumatika má pevnější dezén a ultrapružné nárazníkové vrstvy, které zlepšují zatáčení. Pneumatika má optimalizovanou geometrii drážek a běhounu pro lepší brzdné vlastnosti. Pneumatika má zcela novou směs s příměsí přírodní živice, což má zlepšovat brzdné a záběrové schopnosti.

Co osobně považujeme za velmi zdařilé jsou krajní hrany dezénových bloků, která podporuje stabilitu v zatáčce.

I z tohoto důvodu se nám novinka Dunlopu líbí trochu více než novinka Goodyaeru.

Byť svojí designovou atraktivitou není tak zajímavá jako předchůdce první generace, ale o to víc funkční s vyšším proběhem. Nový dezén má ale hlavně oproti předchůdci až o 35% lepší kilometrový proběh. Nabíhat bude postupně v průběhu celého roku 2016.

 

 

Hankook K125 Ventus Prime3.

 Hankook představil nový dezén a pomyslného nástupce dezénu K115 Ventus Prime2 a tou je dezén Hankook K125 Ventus Prime3.

Hankook Ventus Prime3

Nový dezén se bude v letošním roce vyrábět v menší škále a bude postupně nabíhat.
Letos se bude vyrábět od 15 do 18 palcových velikostí v běžných rozměrech. Nový dezén se hodně inspiroval u vysoce výkonného dezénu Ventus S1 EVO2.
Má podobně řešené drážky a co se nám velmi líbí, že má velmi vysoký poměr pryže vůči drážkám. Pneumatika tak bude výborně držet na mokré a suché vozovce při ostřejší jízdě.
O chlazení bloků se starají rovné hluboké drážky, které jsou u vnitřního ramene v jiném úhlu geometrie, což zajišťuje maximální odvod vody ve vnitřní části pneumatiky a ostré konce zároveň podporují brždění.

 

 

 

Co o pneu potřebujete vědět??

 Před uskutečněním nákupu se prosím seznamte s Obchodními podmínkami.

Veškeré zboží v eshopu je zařazeno do kategorií a naleznete je kliknutím na zvolenou kategorie nebo podkategorie nebo pomocí pole pro vyhledávání zboží.

Popis zboží obsahuje jeho hlavní charakteristiky, ve většině případů je doplněn fotografií.

Zboží, které chcete koupit, vložte do košíku. Poté můžete buď vytvořit objednávku, nebo pokračovat ve výběru dalšího zboží. Zboží v košíku zůstane do okamžiku odeslání objednávky, případně do vyprázdnění košíku. Pokud nejste přihlášení, o obsah košíku přicházíte opuštěním eshopu. Doporučujeme se tedy zaregistrovat a přihlásit.

Chcete-li vybrané zboží objednat, zobrazte si obsah košíku (odkaz Zobrazit v hlavičce), poté klikněte na tlačítko Objednat. V následujícím kroku je třeba vyplnit dodací adresu, způsob úhrady a kontaktní údaje pro autorizaci objednávky. Vámi uvedené údaje slouží pouze pro účely provozovatele (viz Obchodní podmínky).

Pokud si při dokončování objednávky na našem e-shopu zvolíte osobní odběr na Naší pobočce v Karviné, budete informování přes email a sms Jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí.Jelikož se jedná o externího partnera a ne naše provozovny, nemůžeme si zatím dovolit tyto osobní odběry poskytovat zdarma. I tak je pro Vás dotujeme, aby jsme cenu srazili na přijatelnou mez.

Po vyplnění údajů a kliknutí na tlačítko Pokračovat se zobrazí stránka pro potvrzení objednávky obsahující veškeré potřebné údaje o objednávaném zboží, jeho množství a ceně, Vaše kontaktní údaje, údaje o prodejci a konečná částka k úhradě. V případě platby na účet prodejce je uveden variabilní symbol. Kliknutím na tlačítko Potvrdit objednávku odešlete.

 Pneumatiky - indexy , informace o značení ...

 

FR - pneumatika má zabezpečení proti poškození ráfku

ML - ochrana bočnice

FP - ochrana ráfku

cord - ochrana ráfku na bočnici pneumatiky

no lbl - žádný barevný nápis na bočnici pneumatiky

OE - pneumatiky pro původní vybavení

RF nebo Reinf. - ( Reinforced ) -pneumatika s vyšším indexem zatížení , více zesílená. Pozor : u dodávkových pneumatik s označením RF  je zesílení nižší než s označením C, proto je nutné zkontrolovat v návodu zda lze použít pneumatiku s označením RF nebo musí být s označením C.

R/F nebo RFT - Run Flat pneumatiky ( technologie " jízdu bez vzduchu ", pneumatiky umožňují pokračovat v jízdě v případě náhlé ztráty tlaku )

SSR [self supporting runflat tyre] pneumatika v technologii  runflat ( technologie " jízda bez vzduchu ", pneumatiky umožňují pokračovat v jízdě v případě náhlé ztráty tlaku )

TL - bezdušové pneumatiky

XL - zesílená pneumatika s vyšším indexem zatížení

WP - pneumatiky v rámci přípravy

rear - pneumatiky určené pro zadní nápravy 

G1 - senzor pro kontrolu tlaku

RIGHT - pneumatika pro montáž na pravé straně vozu

LEFT - pneumatika pro montáž na levé straně vozu

RA - Pneumatika k dispozici do vyčerpání zásob

B - homologace koncernu Volkswagen

C1 - homologace Dodge Viper

K1 - homologace Ferrari

MO - homologace Mercedes

N , N0 , N1 , N2 , N3 - homologace  Porsche 

* nebo M3 - schválení BMW Group

C - označení pneumatiky s vyšší nosností (dodávkové pneumatiky)

# -  typ  použitý ve výrobním vybavení 

 

Indexy rychlosti (SI) 
Rychlostní index pneumatik říká, s jakou maximální rychlostí  se může vozidlo pohybovat.
Tak, například H (do 210km / h), v tomto případě se bere v úvahu maximální zatížení pneumatiky v souladu s indexem zatížení. 
Při vyšších indexech než H (210 km / h), se předpokládá, úměrně méně přípustné zatížení se zvyšující se rychlostí. 

 

J  - do 100 km / h
K
 - do 110 km / h 

L - do 120 km / h 

M - do 130 km / h 

N - do 140 km / h 

P - do 150 km / h 

Q - do 160km / h 

R - do 170km / h 

S - do 180km / h 

T - do 190 km / h 

H - do 210 km / h 

V - do 240 km / h 

W - do 270km / h 

Y - do 300 km / h 

VR - přes 210 km / h 

ZR - přes 240 km / h

 

Indexy nosnosti ( LI )
Zátěžový index udává maximální povolený tlak pro pneumatiky. Pokud budeme používat pneumatiky s velmi nízkým indexem zatížení pneumatiky, může dojít k poškození. Maximální nosnost vovidla ( vlastní váha + dynamické zatížení brzdnou sílou { při brždění dochází ke kumulaci zatížení na přední nápravu } + statické zatížení { cestující, náklad atd. } . Tato hodnoty jsou uvedeny v návodu k obsluze vozidla.

 

50-190 kg / na pneumatiku

51-195 kg / na pneumatiku

52-200 kg / na pneumatiku

53-206 kg / na pneumatiku

54-212 kg / na pneumatiku

55-218 kg / na pneumatiku

56-224 kg / na pneumatiku

57-230 kg / na pneumatiku

58-236 kg / na pneumatiku

59-243 kg / na pneumatiku

60-250 kg / na pneumatiku

61-257 kg / na pneumatiku

62-265 kg / na pneumatiku

63-272 kg / na pneumatiku

64-280 kg / na pneumatiku

65-290 kg / na pneumatiku

66-300 kg / na pneumatiku

67-307 kg / na pneumatiku

68-315 kg / na pneumatiku

69-325 kg / na pneumatiku

70-335 kg / na pneumatiku

71-345 kg / na pneumatiku

72-355 Kg / na pneumatiku

73-365 kg / na pneumatiku

74-375 kg / na pneumatiku

75-387 kg / na pneumatiku

76-400 Kg / na pneumatiku

77-412 kg / na pneumatiku

78-425 kg / na pneumatiku

79-437 kg / na pneumatiku

80-450 kg / na pneumatiku

81-462 kg / na pneumatiku

82-475 kg / na pneumatiky

83-487 kg / na pneumatiky

84-500 kg / na pneumatiku

85-515 kg / na pneumatiku

86-530 kg / na pneumatiku

87-545 kg / na pneumatiku

88-560 Kg / na pneumatiku

89-580 kg / na pneumatiku

90-600 kg / na pneumatiku

91-615 kg / na pneumatiku

92-630 kg / na pneumatiku

93-650 kg / na pneumatiku

94-670 kg / na pneumatiku

95-690 kg / na pneumatiku

96-710 kg / na pneumatiku

97-730 kg / na pneumatiku

98-750 kg / na pneumatiku

99-775 kg / na pneumatiku

100-800 kg / na pneumatiku

101-825 kg / na pneumatiku

102-850 Kg / na pneumatiku

103-875 kg / na pneumatiku

104-900 Kg / na pneumatiku

105-925 Kg / na pneumatiku

106-950 kg / na pneumatiku

107-975 kg / na pneumatiku

108-1000 kg / na pneumatiku

109-1030 kg / na pneumatiku

110-1060 kg / na pneumatiku

111-1090 kg / na pneumatiku

112-1120 kg / na pneumatiku

113-1150 kg / na pneumatiku

114-1180 kg / na pneumatiku

115-1215 kg / na pneumatiku

116-1250 kg / na pneumatiku

117-1285 kg / na pneumatiku

118-1320 kg / na pneumatiku

119-1360 kg / na pneumatiku

120-1400 kg / na pneumatiku

121-1450 kg / na pneumatiku

122-1500 kg / na pneumatiku

123-1550 kg / na pneumatiku

124-1600 kg / na pneumatiku

125-1650 kg / na pneumatiku

126-1700 kg / na pneumatiku

 

Pro indexy rychlosti VR,ZR,V,W,Y:

Pro pneumatiky kategorie VR je maximální zatížení při rychlosti 210km/h.

Pro pneumatiky kategorie ZR je maximální zatížení při rychlosti 240km/h.

Pro pneumatiky s indexem V - zátěž by měla být snížená o 3% co 10km/h v rozmezí od 210 do 240km/h.

Pro pneumatiky s indexem W - zátěž by měla být snížená o 5% co 10km/h v rozmezí od 240 do 270km/h.

Pro pneumatiky s indexem Y - zátěž by měla být snížená o 5% co 10km/h v rozmezí od 270 do 300km/h.